Večer 18. října ožil farní areál napínavou dobrodružnou hrou, která přitáhla mnoho odvážných účastníků. Jejich úkolem bylo potichu se pohybovat v temné farní zahradě, aniž by je zpozoroval "hlídač" z domorodého kmene. V zahradě byly svíčkami osvětleny různé předměty, které zanechala ztracená vědecká expedice – a úkolem každého hráče bylo zapamatovat si jich co nejvíce.
Každý mohl vstoupit do zahrady třikrát, přičemž čas strávený v "území domorodců" se postupně zkracoval z tří minut na dvě a nakonec na jednu. Jakmile se hráči vrátili zpět do startovního bodu u krbu, mohli si zapamatované předměty zapsat. Zvítězil ten, kdo si dokázal zapamatovat největší počet předmětů.
Hra plná ticha, soustředění a dobrodružné atmosféry přinesla nejen vzrušení, ale i spoustu zábavy, na kterou budou účastníci jistě dlouho vzpomínat.