Na po(c)hodu 2021

Procestovat celý svět? Navštívít Asii, Afriku, Evroupu i Ameriku za jediný týden? My jsem to zvládli! A ještě si to pořádně užili!
Hlavní rubrika: Pacov
Rubriky: Pacov
Termín konání kroužku: Na po(c)hodu 2021

DEN 1
Dne 12.7. jsme se všichni účastníci tábora Na Po(c)hodu natěšeni sešli v Radovně. První den se nesl ve znamení Ameriky. Tábor jsme zahájili nalezením a vybarvením USA na slepé mapě. Následovaly seznamovací hry. Hledali jsme společné věci a vlastnosti, které nás spojují a našli jsme jich opravdu mnoho. Mnozí z nás už se znali z předešlých táborů a ti kteří ne, tak už při prvních hrách skvěle zapadli.
Po seznamovačkách následovaly hry v týmech. Soutěžili jsme v jedení donutů a stavění mrakodrapů. Ještě před obědem jsme zašli do parku, kde jsme hráli vlajkovanou. K obědu nemohlo být nic jiného než typický americký hamburger. Každý si ho udělal podle své chuti. Po obědě jsme se vrhli na batikování triček. Každý z nás si vytvořil jedinečné tričko, které každému zůstalo jako vzpomínka.
Poté jsme šli do zámecké zahrady, kde jsme hráli různé sportovní aktivity jako fotbal či vybiku. K závěru dne jsme se snažili dorozumívat pomocí hmatu- ne vždy jsme se dorozuměli. Předvádění pomocí pantomimy nám šlo mnohem lépe.
První den nás nadchl natolik, že jsme se nemohli dočkat, co nás bude čekat den následující.

DEN 2
Dne 13.7. jsme v rámci dne inspirovaného Afrikou vyrazili do jihlavské zoo. Cesta vlakem probíhala poklidně, jen naše svačiny pomalu mizely. Celým výletem nás provázely dvě hry a to klíště a dřep při africké písničce. Trest byl jednoduchý, pokud si někdo dřepl jako poslední, musel vykonat dobrý skutek- a že jich bylo opravdu hodně.
V zoologické zahradě jsme poznali mnoho zvířat a to nejen afrických. Při výletě jsme si během rozchodu otestovali naši orientaci, zodpovědnost, důvěru a utužili vztahy mezi sebou. Všichni jsme to zvládli a nikdo se neztratil. Znaveni po celém dni jsme se vrátili do Pacova. Z tohoto dne si odvážíme nejen suvenýry, ale i spoustu nezapomenutelných zážitků.

DEN 3
Ve středu 14.7. jsme se podívali do jihovýchodní Asie. Den jsme začali nalezením a vybarvením Asie na slepé mapě. Protože jsme po včerejším výletě byli všichni ztuhlí, pořádně jsme se protáhli při ranní józe. Následovala kreativní aktivita v podobě skládání origami. Při této aktivitě jsme otestovali naši trpělivost, protože to nebylo vůbec jednoduché. A protože nám pořádně vyhládlo, zkusili jsme udělat domácí jarní závitky a sushi- ne všem však tyto pokrmy chutnaly. Místo hůlek jsme k jídlu raději použili ruce. Hůlky jsme však využili ještě jednou, a to při přenášení marshmallow bonbonů- moc se jich do cíle nedostalo. Poté jsme se vydali na hřiště, kde jsme soutěžili v piškvorkách a zahráli si míčové hry. Po obědě jsme zašli na hřiště. Když jsme přišli do Radovny, čekalo nás vytváření obrazu z odstřižků, a tak vznikla díla abstraktní i díla s konkrétním záměrem. O Asii jsme se dozvěděli mnoho informací, které jsme netušili.

DEN 4
4. Den jsme navštívili kontinent, který je nám dobře znám a to Evropu. Zaměřili jsme se na Itálii. Hned ráno jsme se rozdělili do dvou skupin. Starší šli připravovat šipkovanou a mladší zatím zapojili svou kreativitu při vymýšlení nových a neznámých planetek. Poté děti následovaly šipky a fáborky. Při cestě plnily různé úkoly. Za každý úkol sbíraly různé druhy těstovin, které po příchodu ihned využily při vyrábění šperků. K obědu nesměla chybět italská kuchyně v podobě pizzy. Po obědě jsme se procvičili v matematice při hrách s čísly. Poté jsme se přemístili zpět do Radovny, kde jsme vyráběli krásné a pestré lapačů snů. Celý den probíhal poklidně a kolektiv se ještě více posílil.

DEN 5
Poslední den jsme se přiblížili Rusku. Ráno jsme se sešli na autobusovém nádraží a vyrazili do Tábora. Zde byl cíl jasný. Překonat horu Elbrus v podobě horolezecké stěny. Všichni jsme to hravě zvládli. Smutní, že se blíží konec, jsme vyrazili do Pacova. V Pacově nás čekalo rozloučení. Sedli jsme si do kruhu a každý z nás řekl, co se mu líbilo, a co by změnil. Doufáme, že se za rok opět všichni znovu potkáme a zažijeme spoustu legrace.

Aktuální akce

15161718192021
22232425262728
2930

Pro více informací klikněte na den.