Síť kemp 2021

Týden plný zážitku, dobrodružství, nových přátelství a skvělé party!
Hlavní rubrika: Pacov
Rubriky: Pacov
Termín konání kroužku: Síť kemp 2021

DEN 1

19.7. 2021. Den kdy začal další ročník Síť kempu... tentokrát s tématem Harry Potter. Ráno jsme se sešli na vlakovém nádraží v Pacově a jak jinak se dostat do Bradavcikého expresu než přes nástupiště 9 3/4. Ve vlaku jsme se občerstvili, žížály a brouci byli opravdu chutní, a dopravili do Bradavic, kde nás přivítal Dobby. Ten nám poradil jakým směrem se máme  dále vydat. Po značkách jsem došli na místo, kde nás čekaly seznamovací hry. Mnozí z nás se už znali z dřívějších kempů a ti kteří ne, se rychle do kolektivu začlenili. Po obědě probíhalo ubytování studentů do svých komnat. A už zbývalo jediné… a to promluva Brumbála, představení učitelského sboru a slavnosntí přiřazení do koleje. O to se postaral moudrý klobouk, který každému určil kolej podle jeho typických vlastností. A tak vznikly koleje Lunovýr, Hrabotlap, Bystroviz a Orlozob. Vyučování mohlo začít. Čekala nás hodina výroby hůlek, základy kouzlení, výroba erbu a také příprava správné bradavické hostiny. A kde jinde si vychutnat hostinu než při letním kině, které uzavřelo tak náročný prní den.

DEN

Další den se nesl ve znamení famfrpálu. Hned po snídani jsme se vydali do lesa, kde si každý z nás vyrobil své originální koště. Poté jsme se přesunuli k různým cvičením s koštětem. Zvládli jsme slalom i překážkovou dráhu. Následoval oběd a krátký odpočinek před důležitým zápasem. A pak začal samotný famfrpál. Na to že jsme kouzelníci začátečníci jsme si vedli opravdu dobře. Po takovém to sportovním vykonu následovala aktivita k zamyšlení. Prefekti rozebírali citáty slavných čarodějů a učni kreslili své touhy a přaní do zrcadla z Erisedu. Z této chvilky zamyšlení jsem byli vytrženi hrozným řvoucím trolem, který za námi vběhl. Ale zvládli jsme to. Společnými silami jsme Trola vyhnali. Ten však ztratil uzamčnou truhlu. Ještěže nám Dobby poradil, kdy můžeme truhlu otevřít...

DEN 3

Již při rozcvičce se farou roznesl řev, to se Klofan hlásil o jídlo, a my věděli, že nás čeká nárončý úkol... Získání dvou klíčů k odemčení truhly. . Prefekti se vydali na dalekou cestu z níž měli přinést onen jeden z klíčů. Učni měli taktéž nelehký úkol v Zapovězeném lese obelstít Ochránce lesa a jeho strážce a zmocnit se jeho ponožek. Když budeme mít štěstí, mohli bychom tam najít i klíč k naší truhle. Učni byli odváží a nebezpečně se vrhali vstříc strážcům, keřům, stráním... i když někteří po boji zjišťovali své rány, nějaké klíče se ukořistit povedlo, tak snad i ten jediný, který jsme tak moc potřebovali. A bylo to tu..klíče získány, truhla otevřena...  avšak zjištění bylo nepříjemné! Voldemort stále žije... Odpoledne jsme bojovali tělem i duši při zorbingu a připravovali se tak na velkou bitvu.  Vyrobili jsme si amulety.. různé šperky z korálků a kdo chtěl, tak si mohl vypálit svou originální medaili. Večer nás čekala diskotéka, při které jsme si procvičili kouzla proměn v nejrůznější podoby.

DEN 4

Čtvrtý den byl dnem nejtěžším. Dopoledne jsme vyrazili na Černé jezero získat zašifrované vzkazy pomoci raftů. V této aktivitě jsme uspěli a zvládli vyluštit celý text. Dozvěděli jsem se tak, co jsem již tušili. Existuje osmý viteál, který je roztříštěn na 53 kousků ten je nutné získat a zničit... Po obědě si každý vyrobil svého domácího skřítka a tím jsme našli Dobbymu nové přátele. Někteří z nás zvolili variantu výroby šperků z fimo hmoty. Večer nás čekala stezka odvahy. Každý z nás musel získat kousek viteálu. To však nebylo vůbec lehké. Cesta ve tmě divokou přírodou, cestou různá strašidla, trolové... Nejhorzivější však byla příšera, která přímo viteály hlídala. Živý dinosaurus. Přelstít ho a sáhnout do misky pro viteál chtělo pořádný kus odvahy. Naštěstí vše dobře dopadlo, vitealy jsme získali. Pak jen stačilo společně vyřknout zaklínací koulo a viteály zničit v ohni, tím i nadobro zničit zlo.

DEN 5

Poslední den probíhal poklidně. Ráno jsme si zabalili věci a vydali se do lesa hrát vybíjenou, stavět domečky pro nové kamarády Dobbyho, nebo si zahrát v lese na trolly. Po obědě už zbývalo jediné…zreflektovat celý týden, doporučit temata pro příští rok a hurá domů.

Byl to týden plný zážitku, dobrodružství, nových přátelství a skvělé party!

Těšíme se za rok!:-)

15161718192021
22232425262728
2930

Pro více informací klikněte na den.